.....brak... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu .....brak... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

.....brak...

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

01 Februari 2007 | Indonesië, Denpasar

Hi,

Volgens mij gaat r iets verkeerd met mijn site, want ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet en masse werd gereageerd, snik, snik.

Anyway: Bartholomeus: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Gisteravond naar het Hard Rock Cafe gegaan met zijn drietjes, daar heb ik 2 cocktails gedronken en die sloegen er in als een bom.....
Nog naar 2 andere tenten geweest, maar rond een uur of 4 kreeg ik een last van mijn maag van hier tot Tokio....
Heb de hele ochtend boven de wc gehangen, gloeiende, gloeiende paardekeutels: ik was ziek!!!!
Heb tot drie uur op bed gelegen, ik kon geen boe of bah meer zeggen....ja, dat krijg je er van: in 3 dagen tijd 5 uur slapen, jetlag, hitte, en 2 borrels....
Helemaal niks gedaan vandaag dus, ha, ha,ha.
Vanavond blijven we ook lekker thuis, morgen is mijn verjaardag en dan gaan we lekker uit eten.
Voor de rest dus weinig nieuws, behalve mijn innige relatie met de wc-pot van Herman....

Laterrrrrr, dikke zoen Manon

  • 01 Februari 2007 - 13:24

    Iris:

    Hallo!!! Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent!! Dit is het eerste berichtje dat ik heb ontvangen van je! Vandaar dat we niet eerder gereageerd hebben!! We maakten ons al ongerust!!! Heel veel plezier, geniet ervan en een hele fijne verjaardag!! xxxx evil eve
    p.s. bart proficiat!

  • 01 Februari 2007 - 13:27

    Lies:

    Hoi schat,

    Zo te horen heb je het weer reuze naar je zin.
    Ik hoop dat je maag weer snel opgeknapt is; misschien toch een druppel bacteriën in een v.d. glazen? Maar van oververmoeidheid heb je altijd al zo'n heftige reactie gehad.
    De beschrijving van het huis van Herman en Anna klinkt in ieder geval heel erg goed.
    Doe ze heel veel groeten van mij,en ik wens jullie heel veel plezier samen.
    Dikke kus en knuffel van mama

  • 01 Februari 2007 - 14:03

    Anette:

    Jaja, het arme werkvolk leest je leuke berichtjes onder werktijd,...haha RUILEN ??? nee hoor pop, rust maar lekker uit, en enjoy everything.

    XXXXXXXXXje

  • 01 Februari 2007 - 14:32

    Kierayn En San:

    Ik moest schrijven dat je gek bent, en ook lief, en raar. En hij mist je ook nog eens. Have fun en enjoy!!!!!!!!! Dikke kus!

  • 01 Februari 2007 - 14:37

    Suus:

    Hey Manonnie,
    Zoals Eve al zei, dit is pas het eerste berichtje wat ik krijg anders had ik al lang een keer gereageerd!! Maarre het klinkt allemaal weer helemaal geweldig!!! Ben dus ook weer heel erg jaloers!!!
    Enne dit is voor morgen: Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaaaaa, in de gloriaaaaaaaaa. Hiep hiep hoera!!!! Mannonie alvast van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!!! Maar dat zal wel lukken daar in Bali!!!

    Dikke kus van Suus

  • 01 Februari 2007 - 19:32

    Aggi:

    Ik dacht inderdaad al dat het keilang duurde voor we wat hoorden, maar goed je bent heelhuids aangekomen en dat is het belangrijkste. Ook wel leuk om 3 berichtjes in 1 keer te lezen en dan nu meteen maar reageren. Ik zie jullie al op zo´n brommertje door die straatjes rijden, Elvis en Priscilla hahaha. Had er bij willen zijn. Voel je je in die bikini een rollade Ben je gek joh, weer zoveel meer om van te houden. Ik ben ondertussen wel zo´n 5 kilo afgevallen............geintje. Ik denk dat er 5 kilo bij aan zit, vreet me hier rot. Doe de groetjes aan Herman en Anna en voor jou een dikke zoen van ondergetekende xxx

  • 02 Februari 2007 - 08:09

    Niki En Corine:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven indo gloria hiep hiep hoeraaaa van harte mno met je 30st birthday.
    liefs niki en corine

  • 02 Februari 2007 - 09:11

    Anette:

    Happy birthday to you, (2x)
    happy birtday, happy birtday, happy birtday to YOU,........
    Welkom bij de 30-ers club. You will enjoy it !!! Pop, van harte met je verjaardag, heb je je kadootje al uitgepakt ??

    XX Anette en Winston

  • 02 Februari 2007 - 11:22

    Aggi:

    Hiep hiep hoera, Nonnie nog lang geen 30 jaar!!!!!
    Frankie en ik wensen jou een keileuke dag en nog 50 toffe jaren toe. Wij nemen er hier een borrel op, maar als je terug bent doen we het nog eens dunnetjes over.
    Aggi xxxxxxx

  • 02 Februari 2007 - 11:57

    Evil Eve:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Ouwe!!! Eindelijk hoor je ook bij de club!!! Fijne dag
    xxx den en eve

  • 02 Februari 2007 - 13:13

    Roos:

    haay manon gefeliciteerd met je verjaardag. doe rustig aan hahaha en volgend jaar thema feestje bij jou he....
    veel plezier nog xxxx.

  • 02 Februari 2007 - 19:48

    Bart En Suus:

    bedankt voor je e-mail....wij hebben inderdaad ook pas vandaag(02-01-07) deze berichten gehad..ben blij dat t goed gaat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 56142

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: