Al-Mamlakah al-Oerdoennijjah al-Hasji-mijjah - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Al-Mamlakah al-Oerdoennijjah al-Hasji-mijjah - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Al-Mamlakah al-Oerdoennijjah al-Hasji-mijjah

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Ja, hoor, het is weer zover: An en Non knijpen er weer tussenuit!!

Deze keer gaan we het Midden-oosten onveilig maken, Jordanië om precies te zijn.

De reisbescheiden zijn net binnengekomen: We vertrekken 11-10-2012 en zullen na 8 dagen weer voet op Hollandse bodem zetten, het is dus geen mega-reis van een maand (zoals jullie gewend zijn van ons), maar een heerlijk even-ertussen-uit-met-zijn-tweetjes reis.

Hieronder volgt ons reisschema:

dag 5 Petra - Wadi Rum
dag 6 Wadi Rum - Aqaba
dag 7 Aqaba - Dode Zee - Amman
dag 8 Amman - Amsterdam

Jordanië: een betoverend land met uitzonderlijke landschappen, een boeiende geschiedenis en gastvrije mensen.
We zien dus niet alleen Petra, de Verborgen Roze Stad, maar bezoeken ook de woestijn van Wadi Rum met zijn onwerkelijke stiltes. Bedoeïenen slaan hier al eeuwenlang hun tenten op. Ook wij zullen de magie van de woestijn beleven door één nacht in een Bedoeïenenkamp te verblijven.
We vervolgen onze weg langs 'The Kings Highway' om vervolgens te kunnen zwemmen in het azuurblauwe water van de Rode Zee en natuurlijk is een reis naar Jordanië niet compleet zonder een bezoek aan het laagste punt op aarde, de Dode Zee.

Kortom, een reis boordevol bijzondere ervaringen.

Tot later! XX Manon

• 02 Oktober 2012 - 13:40

San En Mannen:

Leuk leuk zuz! Hoop dat je een "rete" goede tijd zult hebben!!! Dikke kus!

• 02 Oktober 2012 - 13:48

Anja:

Watte...??? :-)
    Ik heb ze ook binnen (de reisbescheiden)! De hotels zien er goed uit hè, Non! Ik heb er zin in!

• 02 Oktober 2012 - 13:49

Jeske:

Oh nonnie...dit klinkt weer als een waar avontuur!!! Nou en als iemand een mooie reis heeft verdiend...dan ben jij het!!!
    Wij genieten gelukkig weer een beetje mee door jouw verslagen!

Lekker hoor mop!

Dikke kus Jeske

• 02 Oktober 2012 - 16:19

Suus:

Hey Manonnie,

Ik sluit me volledig aan bij Jeske!!!
    Geniet ervan!!

Dikke kus Suus

• 02 Oktober 2012 - 16:53

Marco Bolletje.:

Haai darling.....je verdient zeker.......en het zal een heerlijke trip voor je /jullie worden..., Liefs Bolletje.

• 02 Oktober 2012 - 19:55

Elma:

hey manon.

superleuk, weer even weg, ik zou zeggen, geniet ervan en zeker weten dat je het dubbel en dwars verdient.
    goede reis, maar zie je ongetwijfelt nog op het werk, voordat je vertrekt.

groetjes elma

• 03 Oktober 2012 - 08:36

Eve:

Hey babe!

Klinkt allemaal weer fantastisch, leef je maar weer lekker uit! Is weer ff hoognodig! Hele goede reis en geniet er maar lekker van! En Anja natuurlijk ook!
    Maar ik zie je vast nog wel ff voor je vertrekt!
    Xxxx

• 04 Oktober 2012 - 18:38

Carmen:

Hi lieverd, wat heerlijk.. Hoop dat je enorm zal genieten! Hoop je snel weer te zien. Goede reis en veilig weer thuis. Liefs car XXX

• 14 Oktober 2012 - 05:00

Deertje:

Dag sgatteke, tjonge -het klinkt allemaal erg spannend en avondtuurlijk wat jullie van plan zijn! Hoop dat jullie een te gekke trip zullen hebben!!!! Maar hoop vooral dat de pijn te dragen valt zodat je alles wat je/jullie willen doen door kan gaan. Heel veel plezier en pas goed op elkaar. Dikke knuffel van ons