Cambodja: good to go! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Cambodja: good to go! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Cambodja: good to go!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Juni 2006 | Thailand, Jomtien

Hallo daar!

Jullie lezen het: Ik ga naar Cambodja!
Morgenochtend wordt ik om 7.00 uur opgehaald bij mijn hotel door een mini-busje (waarschijnlijk ben ik alleen, want er waren geen andere reserveringen binnen gekomen) en dit busje brengt mij linea recta naar Siem Reap.
Ik heb een kamer geboekt in een guesthouse: Rosy Guest House in Siem Reap, voor 3 nachten.
Via dat guesthouse kan ik een tuk-tuk chauffeurtje 'huren' die mij naar de Angkor Watt tempels brengt.
Dinsdag 6 juni wordt ik door het mini-busje weer om 7.00 uur opgehaald bij het guesthouse en deze brengt mij dan weer netjes terug naar het hotel in Jomtien.
Mijn grote avontuur begint morgen dus echt! Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in.
Hoogstwaarschijnlijk kan ik vanaf daar jullie op de hoogte houden, anders horen jullie weer van mij zodra ik terug ben, en onthoudt: geen nieuws is goed nieuws.

Toedels! Hele dikke zoen XXXX Manon

• 02 Juni 2006 - 12:06

Anette:

heel goed van je pop,...eindelijk naar Cambodja. Geniet en maak vooral veel foto's, kan ik bij je terug komst ook een beetje wegzwuimelen.

XX A. p.s. kan 24-06-2006 bij jou ??

• 02 Juni 2006 - 12:11

Manon:

Hai poppetje,
    Nee, helaas 24-6-06 kan dat niet: dan heb ik mijn Perugangers over de vloer!
    Sanneke had al gezegd dat je gebeld had, moeten we maar afspreken als ik terug ben, vind dat nu een beetje moeilijk.
    XXXXX

• 02 Juni 2006 - 12:15

Eve:

Ha manonnie!!
    Super voor je dat het gelukt is!! Ik ben ook echt super benieuwd naar je pictures!! Heel erg veel plezier en geniet ervan!!
    En alsjeblieft neem wat zon mee. Gisteren op m`n fietsje baalde ik er van dat ik geen handschoenen aan had!!!
    xxx eve

• 02 Juni 2006 - 12:21

Manon:

Jeetje, jongens het is toch niet normaal dat het zo koud is in Nederland?!!! Ik doe mijn best en probeer wat zon mee te nemen (vandaag was het 40 graden in de zon....sorry)
    XXX

• 02 Juni 2006 - 12:23

Eve:

Als het goed is, is het ook weer mooi als jij terug bent! Mazzelpik!! Genietze!!!
    xxxx

• 02 Juni 2006 - 12:23

Suus:

Manonnie,
    Geweldig dat je naar Cambodja gaat!!!! En als ik het zo hoor heb je alles goed geregeld! Nou superveel plezier!!! En we lezen je snel weer!!!
    Dikke X Suus

• 02 Juni 2006 - 14:20

Geraldine En Marcel:

He, kei gaaf dat het doorgaat ben heel blij voor je dat is wat je heel graag wilde dus je kunt lekker op avontuur, ben benieuwd hoe het is!! Wees wel voorzictig en geniet vooral van je solo excursie (hahaha).Vind het wel heel fijn dat je een contactpersoon hebt gevonden die je komt halen als er iets is. Tot snel dikke kus van ons en kei veel plezier!!!!

• 02 Juni 2006 - 14:53

Jeske:

Ja hoor...manon die regelt het gewoon weer!
    Goed zo wiefke!! Ga er van genieten en succes in het busje hihi!
    We horen het allemaal wel.

XXX Jeske

• 02 Juni 2006 - 20:51

Buuf:

hé meisie,kiek je wel n bietje uut!!!spannend hoor, alleen naar cambodja....veel plezier hè!!!!!!!!!!!!!!!!1

• 03 Juni 2006 - 08:53

Kierayn:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 Juni 2006 - 08:55

Kierayn:

qijddiufjhiuciuhiiuhudhcvjjxbmxtiiugkjvhvhvvtjvuojvkjvnfutituivkbghghffguvvuyvvhhruuiycfghkjgjcjdjiuigghffihiduifhhuhuidfhfifuhfuhhuifghguhogohggggiugghihugtugvh

• 03 Juni 2006 - 09:00

Lies:

Hallo schat.
    Het grote avontuur lokt!!!
    Ik vind het zo leuk voor jou; en voor mij dat je het goed geregeld hebt.
    Veel plezier en voorzichtig , dikke zoen en knuffel van mama