21-09-08 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu 21-09-08 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

21-09-08

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

21 September 2008 | Australië, Sydney

Hallo kijkbuiskinderen,

Hier is ik weer!
An, om antwoord te geven op je vraag (en wat iedereen zich denk ik ook wel inmiddels afvraagt) Hoe lang blijf ik nog in Sydney?
Nou, mijn plan van aanpak was om vandaag naar Coffs Harbour te vertrekken, maar omdat Pam en Simon dinsdag thuiskomen en ik nog steeds zo slecht slaap, heb ik besloten te wachten tot ze er zijn + 1 dag (daar gaat mijn strakke schema, ha, ha, ha).
Ik heb vanmiddag mijn plekkie in de bus gereserveerd:
Ik vertrek donderdag 25 september om 13.00 uur vanuit Sydney naar Coffs Harbour.
De bedoeling is dat ik daar een 4-daagse duikcursus ga doen en mijn PADI ga halen.
Nu schijnen er te weinig aanmeldingen te zijn voor de PADI-cursussen dat er geen garantie wordt gegeven dat ik die cusrus kan gaan doen daar..:( (ik heb maar meteen aangekaart dat ik het geen probleem vind om prive-les te krijgen voor hetzefde bedrag, wie niet waagt wie niet wint ;) ).
Afgesproken is dat ik donderdag contact opnheem met beide duikscholen om te kijken of ik de cursus kan gaan doen, bij de ene zou dat op vrijdag 26 september zijn en bij de ander op zaterdag 27 september: DUS DUIM VOOR ME!!!!
Mocht het in Coffs niet lukken, blijf ik daar 1 of 2 dagen en rij ik met de bus verder noordwaarts en probeer ik het nog eens in Byron Bay (maar volgens papa zwemmen daar best veel haaien....ach, ja, ze geven natuurlijk geen duikcursussen als het te link is dus...Bob, wellicht ga ik de haaien eerder zien dan gepland, ha, ha!)
Na de duikcursus pak ik de bus naar Brisbane om paps op te zoeken.

Dus dat zijn de plannen voor de komende week!
Ik heb vanmiddag een leuke koffer op wieltjes gekocht, dus het 'backpacken' kan beginnen!:)
Doeg! XXX Manon

  • 21 September 2008 - 10:11

    Geraldine:

    He meissie!
    Ik zag je berichtje van gister ook pas vandaag. Maar ik lees wel weer dat je volop aan het genieten bent, BAlen dat je nog steeds niet goed in slaap kan vallen. Sydney bevalt dus wel heel goed als ik het allemaal zo lees. Wel grappig hoor luxe backpackster hahah! Dus je blijft nog een paar daagjes in sydney,zal wel genoeg te zien zijn toch!Hopen dat het wel allemaal door kan gaan met die Padi cursus. Nou we gaan weer verder met de toko schoonmaken(bah) en hoor je snel weer.Hele dikke kus

  • 21 September 2008 - 18:59

    Gloria:

    Hola guapa,
    leuk dat je aan het genieten bent!!! ik lees iedere bericht van jou. Muchos besos y abrazos
    Gloria

  • 22 September 2008 - 07:11

    Jeske:

    Ik duim voor je meid! Maar kijk wel ff uit voor die haaien! Sjok jij maar lekker door heel het land heen met het luxe koffertje..geef je groot gelijk! Slaap lekker hopelijk.

    Dikke kus Jeske

  • 22 September 2008 - 08:26

    Geraldine:

    Hola,
    Bedankt voorje sms gister,heb je de mijne ook ontvangen? Ik heb eigelijk geen idee wat het tijdsverschil isdus hoop niet dat ik je wakker gemaakt hebt.Wij zijn bijna klaar met de schoonmaak en gaan bijna naar huis! Nu dachten we nog ene paar dagen lekker vakantie te houden, krijgen we elke dag regen! Hebben wij weer hahaha. Veelplezier en ben eigelijk op je niewe vehaal an het wachten. Dikke kus

  • 22 September 2008 - 11:14

    Deerke:

    Dag lieverd,

    Wat heerlijk te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt!!!!
    Moet echt een superstad zijn -Sydney! Ben best n beetje jaloers..hahaha! Geniet er maar lekker van. Ben benieuwd wat je vind van Coffs Habour en wat je daar allemaal meemaakt.Ik moet nog 1 dagje werken bij B.Bart. Heb er toch een beetje moeilijk mee omdat ik merk dat ik toch m'n collega's erg ga missen. Gek? Maargoed..ben blij als die dag om is. Enne...zaterdag moet ik op voor m'n rjbewijs. Dus stel ik voor om voor elkaar flink te duimen. Oh meis..ik zit nu al aan de valium in de hoop dat ik dan relaxed acher het stuur zit. Best lekker spul bij de weg...ben helemaal relaxed..hahaha.
    Anywayzzz...ik ga ervandoor. Moet zo rijlessen .

    Dikke knuffel en kus voor jou van ons

  • 22 September 2008 - 11:17

    Deerke:

    Oh ehmm...ik bedoelde dat ik valeriaan i.p.v Valium gebruik. Ja, ik dacht laat ik het ff zeggen voordat jij denk dat ik Hooked ben..hahaha

    Dikke kus deer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 56200

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: