25-10 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu 25-10 - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

25-10

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

25 Oktober 2008 | Australië, Cairns

9.30 uur is het check-out time, maar Cassandra en ik mogen zo lang in onze cabin / tent blijven als we willen.
We gaan in onze pyama ontbijten: eggs, bacon, sausages, fresh fruit, pancakes with maple syrup, het kan niet op (wel tegen betaling, maar what the heck: we zijn op vakantie!)
Daarna mijn was gedaan, lekker gepoedeld en mijn dagboek gevuld met de avonturen van de afgelopen dagen (anders zou ik echt niet meer weten wat ik allemaal gedaan zou hebben in zo'n korte tijd).
Om 15.00 uur worden we opgehaald door de bus en vertrekken we naar het Discovery Centre om daar een canopy-walk te doen, we bevinden ons via een metalen constructie op 25 meter hoogte tussen het gebladerte van het regenwoud: ook grappig om eens te zien, want de afgelopen 3 dagen hebben we er alleen maar ondergelopen en hebben we bijna geen zonlicht gezien ha, ha.
Daarna rijden we dezelfde weg terug naar Cairns en komen we om 19.00 uur aan in het YHA.
Ik pak mijn sleutel, dump mijn koffer en Cassandra en ik gaan naar The Sushi Train om ons avontuur op gepaste wijze af te sluiten....eten!
Zojuist heb ik gedag gezegd van haar, zij gaat met 2 franse jongens met een campervan naar Alice Springs en daarna naar Darwin en ik vertrek morgen om 12.45 uur met het vliegtuig naar Darwin.
Dat is het enigste vervelendste om te doen hier: gedag zeggen van alle fijne mensen die ontmoet onderweg, snik, snik.
Ik weet niet of ik de komende 2 weken de mogelijkheid heb om achter de computer te schuiven, aangezien ik nu dus echt in the middle of nowhere ga rondtrekken (Outback, nog meer regenwoud etc).
Dus, als jullie niks van mijn horen, komt dat omdat er geen computers zijn, niet omdat ik geen zin heb om te schrijven 9want dat vind ik zoals jullie merken erg leuk om te doen!).

Lieve mensen, ik kap er mee, ik duik zo mijn bedje in en om 8.00 uur gaat de wekker weer! Op naar het volgende avontuur!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 25 Oktober 2008 - 12:18

Eve:

Heel veel plezier verder wiefke! Jammer dat we je even niet kunnen volgen! We missen je namelijk best wel en zo ben je toch nog een beetje bij ons! Doe je voorzichtig!?!?

xxxxxxxxxxxx

• 26 Oktober 2008 - 19:01

Sanneke En Kierayn:

Dag lieve tante en zuz..

Geweldig al die avonturen die jij allemaal beleefd!!!

Love you!

• 27 Oktober 2008 - 07:52

Jeske:

Meid, veel plezier de komende 2 weken...hopelijk kan je toch af en toe een berichtje posten! Pas goed op jezelf!

Dikke kus Jeske

• 28 Oktober 2008 - 07:59

Suuske:

Hi Mannonnie,

Wat een geweldige verhalen allemaal!!!!! Heel veel plezier en net wat Iris zegt jammer dat we je ff niet meer kunnen volgen.....
    We wachten in spanning af tot je weer een bericht plaatst!!

Dikke kus Suus