Druk, druk, druk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

23 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Ha, ha, ha kei-leuk al die berichten van jullie! Zit hier in mijn eentje te giegelen en een Australier die hier naast me zit, snapt er niks van...
Hier alles goed, alleen doe je zoveel op 1 dag, dat je aan het einde van de rit echt alle besef van tijd kwijt bent.
Vandaag vroeg opgestaan en naar de River Kwai gereden (je spreekt het uit als River Kwee, nooit geweten...).
We zijn naar de begraafplaats gegaan, het Jeath museum, wat erg indrukwekkend was (wat doen mensen elkaar toch aan op deze aardkloot) en daarna zijn we naar de brug over de River Kwai gereden, daar hebben we overheen gelopen, samen met nog busladingen toeristen.
Vervolgens zijn we naar een drijvend restaurant gereden, wat voort werd getrokken door een motorbootje, nou: GEWELDIG!
Je zit dus aan een tafel lekker te eten terwijl je dus over de rivier heen wordt getrokken, schitterend!
Dat heeft een uur of anderhalf geduurd en toen zijn we aan wal gegaan.
Doorgereden naar het hotel (volgens mij hebben we nog iets gedaan, maar ik ben het even kwijt).
In het hotel aangekomen linea recta het zwembad ingeplonst en om half acht bij het diner aangeschoven, daar kom ik net vandaan.
Ik zit in een leuke groep, waar 3 stellen van ongeveer dezelfde leeftijd in zitten en de rest is allemaal ouder.
De leeftijd verschilt van 20 tot 65 jaar geloof ik, maar iedereen doet alles mee (qua excursies etc.) erg leuk!
Het is nu 21.45 uur en ik duik zo mijn nest in, want we mogen weer om 06.00 uur op (hoezo vakantie!?)
Jullie horen mij weer snel!
Dikke zoen XXXX Manon

  • 22 Mei 2006 - 14:45

    Wij:

    Fijn fijn...... Het gaat allemaal goed dus!

    Kus!

  • 22 Mei 2006 - 14:48

    Manon:

    Wie is wij?
    En ja, hoor, hier alles bon!

  • 22 Mei 2006 - 15:35

    Riezjuh Gerritz:

    Heeej manonneke lekker aant reizen klinkt erg leuk allemaal! naar die river kwai wil ik ook nog wel een keertje.. veel plezier nog daarow!! we volgen je Groetjes richard en linda x x x

  • 22 Mei 2006 - 15:52

    Je Amigos:

    Ben kei blij te horen dat alles zo goed gaat en dat je een leuke groep hebt is wel belangrijk je moet er toch een tijdje mee optrekken he! Veel plezier morgen en tot snel dikke kus geraldine en marcel

  • 22 Mei 2006 - 19:56

    Deertje:

    Heey Moppie,Het gaat goed meje!! Goedzo!Grappig om te lezen daje ook nu op plekken bent waar ik ook bent geweest..al1 is dat niet in holland maarin de andere kant van de wereld..BIZAR eigelijk!Ga je ook naar Pataya?Ga dan is bij Captain's Corner eten..SUPER!!!..Ik lees snel weer meer vaje..pas op en ge niet lekker..dikke kus Deer

  • 23 Mei 2006 - 06:30

    Suuske:

    Manonnie,
    Ik hoor het allemaal al, ik kan weer niet wachten tot je de foto's hebt!!! Fijn om te horen dat het allemaal geweldig is!!!!

    Dikke kxs Suus

  • 23 Mei 2006 - 10:23

    Teflon Don:

    He Moppie, nou tof dat het allemaal goed verloopt en dat je een goeie tijd hebt daar, je zult zeker je ogen uitkijken daar weet ik zeker, hier oek alles BON, geniet ervan schat en lees graag je volgende belevenissen, dikke Kus van ons,,,,,,,,,,mzzl

  • 23 Mei 2006 - 13:08

    Eve:

    Ha wiefke!
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Geniet ervan!! We missen je hier wel hoor! Tot snel!!
    xxxx

  • 23 Mei 2006 - 14:20

    Jeske:

    Hi Manon aka wereldreiziger!
    Dit gaat weer een veelbelovende vakantie worden...da voel ik! En idd...kannie wachten op de foto's! Maar die bekijken we wel onder het genot van een gourmetje en drankje!
    Keep us posted!

    XXX Jeske

  • 24 Mei 2006 - 07:38

    Pammie:

    He manon!!! kei leuk om al je reisverhaaltjes te lezen!! geniet ervan en zie je snel weer!!
    xxx pam en simon

  • 24 Mei 2006 - 08:24

    Lies:

    Hallo schat,
    ik hoop dat alles goed is met jou. Ik heb net op het nieuws gehoord dat er vreselijke overstromingen zijn in het noorden van Thailand. Veel doden dus.
    En aangezien jij een rondreis naar het noorden op de agenda hebt staan, word ik daar toch een beetje iebelig van als moeder zijnde. Ik hoop dat je daar niets mee te maken krijgt, en dat je door kan gaan met het grote genieten. Dikke knuffel van mij.

  • 24 Mei 2006 - 10:31

    Corine:

    Hee wijffie, heerlijk zeg om het zo te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik zit inmiddels weer op het werk en kan ook niet meer wachten tot dat we gaan. We zijn erg benieuwd naar je verslag. Heel veel plezier en geniet er van. Dikke zoen van ons xxxxx

  • 24 Mei 2006 - 10:31

    Corine:

    Hee wijffie, heerlijk zeg om het zo te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik zit inmiddels weer op het werk en kan ook niet meer wachten tot dat we gaan. We zijn erg benieuwd naar je verslag. Heel veel plezier en geniet er van. Dikke zoen van ons xxxxx

  • 24 Mei 2006 - 20:47

    Roos:

    haay manon!! je bentlekker genieten duss haha tot je volgende mailtje veel plezier nog xxxroos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 56458

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: