Ik ben er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 September 2008 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!


Ja, daar is ze weer!
Nadat we vrijdag met alle meiden zijn wezen uit eten bij Donatello's (errug gezellig!) daarna nog een afzakkertje hebben genomen bij Rich, zaterdag de verjaardag van mijn kleine man hebben gevierd en dit zondag nog even dunnetjes over hebben gedaan met de fam, ben ik maandagavond om 18.45 uur door mama afgezet op het station: ik had het er even moeilijk mee hoor, bijna 3 maanden helemaal alleen naar de andere kant van de wereld, waar was ik aan begonnen!
Na een paar traantjes en heel veel knuffels de trein gepakt naar Amsterdam waar ik bij Winston en Anette zou logeren, zodat ik dinsdagochtend niet zo hoefde te stressen om naar Schiphol te komen.

Na maanden van voorbereiden, het internet afstruinen en iedereen de kop gek gemaakt te hebben, ben ik dan eindelijk op dinsdag 16 september om 12.00 uur de lucht ingegaan: het grote avontuur tegemoet.
Na een redelijke vlucht van 12 uur...aangekomen in Kuala Lumpur, daar 3 uurtjes moeten wachten voor de volgende vlucht.
Na bijna 8 uur vliegen heb ik dan net voet gezet op Australische bodem: IK BEN IN SYDNEY!!!!!
Met de taxi naar Pam en Simon's appartement gereden (wat een leuk appartement is dit Pam!) en nu achter de computer om, zoals beloofd, het thuisfront op de hoogte te houden.
Ik ben dus zo'n 24 uur onderweg geweest, maar moet eerlijk bekennen dat het me reuze meegevallen is. (ik zal straks na het douchen wel instorten, maar dat maakt niet uit; Het gote avontuur is begonnen!)
Ik ga nu dus ruim 2,5 maand over dit continent struinen, solo mio.
Maar ik ga nu eerst even douchen en lekker slapen, morgen weer een dag! Liefs van mij en tot over 11 weken!
XXXXXX Manon

  • 17 September 2008 - 10:41

    Eve:

    Ha manonna!

    Wat fijn dat je goed aangekomen bent! Blijft toch spannend allemaal! ff lekker bijkomen en dan heerlijk aan de zwerf! Hou ons op de hoogte!

    xxx de geerkampjes

    p.s. we missen je nu al!!!

  • 17 September 2008 - 11:06

    Jeske:

    Je bent er! Let the party begin! Fijn dat de reis is meegevallen en goed verlopen is. Na dat lange wachten is het avontuur dan echt begonnen..en wij genieten mee! Vrijdag was trouwens echt super gezellig, fijn om nog ff een gezellige avond te hebben voor vertrek!
    Nou meid...veel plezier!

    Dikke kus Jeske

  • 17 September 2008 - 11:34

    Aggi:

    hee poppetje,
    fijn om te horen dat je er bent, daar in down under! Keigoed. Laat het avontuur maar beginnen. De volgende keer gooi ik er wel een lap tekst tegen aan, maar voor nu houd ik het lekker kort,een dikke zoen van mij en read u soon.

  • 17 September 2008 - 11:46

    Anja:

    Hey babe!
    Wat fijn om zo snel al wat van je te horen! Super dat de vluchten zo voorspoedig verlopen zijn. Ga inderdaad maar eerst even bijslapen, want het grote avontuur gaat nu echt beginnen en daar moet je uitgerust voor zijn;-) Veel plezier en tot schrijfs!!
    Dikke kus van Anja
    P.S. Bedankt voor je keileive kaart die ik gisteren op de deurmat vond.XXX

  • 17 September 2008 - 11:49

    Pam:

    he manon!!! kei leuk!!
    ik vind het zo raar dat jij nu in mijn apartement zit..haha
    ik zal je morgen effe bellen...je zal nu wel aan het pitten zijn.
    xxxxxx
    pam

  • 17 September 2008 - 12:03

    Anette:

    Dag lief,.... kan weer rustig slapen, wetende dat je veilig bent aangekomen. XXX

  • 17 September 2008 - 13:35

    Geraldine En Marcel:

    Hola Chica!
    Ben blij dat je de reis achter de rug hebt! Nu kan het genieten gaan beginnen! Hoop de komende tijd weer mooie verhalen te lezen en maak maar veel foto's. Heel veel plezier rust lekker uit en geniet ervan. Hoor je snel weer
    Hele dikke kus van ons

  • 17 September 2008 - 14:17

    Opa En Oma:

    geweldig schat, en nu maar genieten en slaap maar eerst lekker uit en daarna heerlijk eten we zijn bij jou met onze gedachten liefs, kusjes en gemes van ons xxxxxxx

  • 17 September 2008 - 17:17

    Alfonds:

    IK MIS JE!!!!!!!!!!!!!!

  • 17 September 2008 - 17:20

    Dennis:

    dag manonneke

    heel veel plezier en pas goed op daar onder.

  • 17 September 2008 - 19:03

    Lies:

    Hoi schat,
    ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad? En ik hoop dat de jetlag reuze mee gaat vallen. Ik weet zeker dat je zult genieten van wat Sydney je te bieden heeft!!!!
    Have fun and take care,
    dikke knuffel met zoen van mama.

  • 17 September 2008 - 19:04

    Tonnie Huisman:

    geweldig meisje zal je heel erg missen die tijd dat je weg bent
    gr tonnie

  • 17 September 2008 - 20:44

    Lotte Vanderschaeghe:

    Die Maanon, zit je dan helemaal in je eentje........HAAAAAAAAA! Kei goed! Maarre........ Wies da? Tonnie Huisman? Vroeg me trouwens af welke datum je met onze Lieve heer hebt afgeproken (alias-Michel) Ben toch stiekem wel heel erg nieuwgierig naar de man. Je hebt t me wel verteld maar hoe lang blijf je precies bij Pam en Simon in huus? Is mijn stoffig brein ontgaan. In ieder geval; slaap lekker Maanon. Lebber van Lot.

  • 18 September 2008 - 07:30

    Roos:

    haaayy manon

    fijn te lezen dat je goed bent aangekomen en dat het meeviel haahaa..
    veel plezier nog op je avontuur!!!!
    xxx-Roos

  • 18 September 2008 - 08:12

    Ik, Hij En Ventje...:

    Hey lieve Zuzzzz....

    Doet me deugd te vernemen dat alles goed is gegaan...! Geniet er lekker van en doe voorzichtig.

    En inderdaad doe de groeten aan de vadert. Ben heel benieuwd hoe dat allemaal zou gaan, ook een tikkie jaloers.. Maar dat komt allemaal goed. Geef hem een dikke knuffel.. Als ie lief is dan.. .Hahahahah!!

    Love you!!!!!!

  • 19 September 2008 - 10:23

    Peter Huting:

    Hoi Manon,
    Ik ben blij dat ik het bericht van jou kan gaan volgen. Ik ben nu een uurtje thuisdus ik hou het maar even kort. Het gaat de goede kant op dus voor jou nu maar echt gaan genieten. Alina en ik houden van je en als het beter gaat schrijf ik wel wat meer.

    XXXXXXXXXXXXXXXAlina en Pjotterke

  • 16 Januari 2017 - 10:31

    Rinie Geenen:

    Hoi Manon,

    Ik ben op zoek naar het e-mail adres van je vader. Kan je me dat sturen?

    Met vriendelijke groet,

    Rinie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 56589

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: