Ben de draad kwijt! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Ben de draad kwijt! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Ben de draad kwijt!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Mei 2006 | Thailand, Jomtien

31-5-06
Hallo allemaal!

Al een paar dagen niks van me laten horen, maar ik heb het ook zoooo druk gehad met van alles en nog wat.
Ik moet zeggen: het is een geweldige reis, maar teveel van het goeie, je hebt nauwelijks tijd voor jezelf, jammer.
Ik heb mijn spullen momenteel niet bij me, dus ik kan ook even niet meer voor de geest halen wat ik gedaan heb op welke dag....houden jullie tegoed.
We zijn dus vannacht met de bus teruggereden naar het zuiden vanuit Chiang Mai, want een gedeelte van de spoorlijn is verwoest door de overstromingen.
We hebben er 10 uur over gedaan, al met al viel het nog mee.
Ben nu aangekomen in Jomtien en hier blijf ik tot dat ik weer naar huis kom, zalig: koffer niet meer in en uitpakken, wasje laten doen etc. etc.
Ik wil vanavond danwel morgen richting Pattaya gaan om te zien of er een touroprator is die me een trip naar Cambodja aan kan bieden voor een redelijke prijs, dus dan ga ik mijn volgende avontuur weer tegemoet, hoop dat het gaat lukken.

Ik stop er voor nu mee, zodra ik mijn papieren bij de hand heb, zal ik jullie alles in geuren en kleuren vertellen wat ik gedaan heb (olifantentocht door de jungle!!!!!!!)
Voor nu weten jullie in ieder geval dat ik alles heelhuids heb doorstaan, de Thailand rondreis is voorbij (ben niet ziek geweest!!!) en hopelijk kan ik aan cambodja beginnen.
Heel veel liefs en een dikke zoen van mij voor jullie! XXXXXXXXX Manon

  • 31 Mei 2006 - 05:45

    Aggi:

    Ben heel blij eindelijk weer wat te horen, had al een ticket geboekt (met angst in het hart!) Maar goed, rust nu maar lekker uit en geniet van wat er nog komen gaat. Zal ik vast tegen je baas zeggen dat je nog een week of 3 nodig hebt? Ben zeer benieuwd naar de rest van het verhaal. Take care en blijf genieten. Dikke zoen van Aggi

  • 31 Mei 2006 - 06:30

    Suus:

    Hey Manon,
    Ik ben blij dat je iets van je laat horen, het duurde idd erg lang.....
    Ben heel erg benieuwd naar alles wat je gedaan en gezien hebt, dus ik hoop dat je snel de tijd hebt om alles te mailen!!! Geniet nog lekker verder van je vakantie!!!
    Dikke kus van Suus

  • 31 Mei 2006 - 07:45

    Eve:

    Nou idd we begonnen ons alweer zorgen te maken!! Niet ziek geweest?? Das niks voor jou!! Voorzichtig in en naar Cambodja! En probeer ook nog ff uit te rusten!! Lekker coctailtje op het strand!!! xxx eve

  • 31 Mei 2006 - 07:46

    Anja:

    Hé Manonneke!
    Altijd leuk die vrolijke reisverslagen van je. Goed te horen dat de reis zo goed bevallen is en dat je dit keer niet ziek bent geweest :-)!! Hopelijk gaat het tripje Cambodja lukken voor je. Daar ben ik heel benieuwd naar; de Angkor Wat tempels schijnen echt prachtig te zijn...succes ermee!!
    Anja

  • 31 Mei 2006 - 08:33

    Nicole:

    Hoi Meissie, wat is het snel gegaan zeg. Ben heel erg benieuwd naar al je verhalen. Veel plezier in Jomtien beetje chillen en daarna hopelijk naar Cambodja!!! xn

  • 31 Mei 2006 - 08:52

    Winston:

    Hey lekker ding, ik ben blij dat alles goed met jou gaat, maar dat jij de weg kwijt ben dat is normaal jij weet toch dat het (wegennet) daar niet zo goed is als in nederland. Non dikke kus en wij zien elkaar wel weer.xxxxxxx

  • 31 Mei 2006 - 10:24

    Kim:

    he manon! vind t echt tof om je verhalen te lezen, ik hoop dat de reis naar cambodja ook gaat lukken,ben echt wel n beetje jaloers op je hoor! have fun, liefs kim

  • 31 Mei 2006 - 10:26

    Pejo:

    Hoi, Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Ben heel benieuwd naar je avonturen in Cambodja.
    xxx

  • 31 Mei 2006 - 10:40

    Lies:

    Hoi schat, ik ben blij dat de reis naar het zuiden voorspoedig is verlopen. Ik kan me voorstellen dat het je een beetje duizelt, het zijn ook weer zoveel indrukken. Rust maar lekker even uit. Raar hè, de tijd gaat zo snel!
    Pas goed op jezelf met het cambodja-avontuur, dikke kus en knuffel van mama.

  • 31 Mei 2006 - 18:09

    Linda:

    hey manon alles goed daar!!ik lees net je stukje echt leuk heb ik ook allemaal gedaan!maar als ik je 1 advies mag geven kun je het beste met het vliegtuig naar seem reap (cambodja)kweenie of ik het goed heb geschreven ha ha,omdat het met de bus een hel is!!kosten zijn rond de 50 euro.heel veel plezier nog vooral in angor watt dikke kus linda en richard

  • 31 Mei 2006 - 18:12

    Geraldine En Marcel:

    Hoi meissie, wat gaat het snel je rondreis is alweer voorbij, eigenlijk niet eerlijk he daar kijk je het hele jaar naar uit en voor je het weet is het voorbij!! Maar goed ik hoop voor je dat je de reis naar cambodja kunt maken(is wel niet zo goed voor mijn zenuwen zoals je weet), ik weet hoe je er naar uit gekeken hebt dus hoop echt dat het doorgaat en dat het kei gaaf is maar dat je inderdaad wel een beetje relaxing time voor jezelf inlast! Ben erg benieuwd hoe het is om op een olifant door de jungle te gaan hahahah. Probeer zover het gaat in elk geval te laten weten of je naar cambodja gaat en wat je gaat doen zodat we een beetje weten waar je uithangt.(jaja ik weet het dat was het gezeur sorry moest het toch effe zeggen) Heel veel plezier en pas goed op jezelf Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 56195

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: