24-09-08 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu 24-09-08 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

24-09-08

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 September 2008 | Australië, Sydney

Howdy mates!

Fijn jullie berichtjes te lezen!

Hier alles nog steeds helemaal goei, heb gisteren een heel relaxed daggie gehad: toen ik wakker werd was het aan het regenen, dus ik heb lekker met de pyama aan op de bank gelegen tot een uur of 13.00 (je hebt vakantie, of je hebt vakantie, right?).
Het was gisteren ook behoorlijk koud, dus ik ben niet meer naar de Rocks gegaan mam, volgende x beter! Ben even naar het centrum gegaan om mijn verblijf in Coffs te verlengen, happie gegeten en toen ben ik weer terug naar 'huis' gegaan.
Jammer dat het je niet gelukt is een internetverbinding te krijgen mam, maar opa en oma heb ik nog wel aan de lijn gehad!
Pam en Simon hebben een goede vlucht gehad en waren hier rond een uur of 20.30-21.00, toen hebben we nog even wat thais besteld en hebben we zitten kletsen tot een uur of half 12.
Toch maar naar bed gegaan, deze keer heb ik tot 01.00 uur wakker gelegen (ik boek vooruitgang!)
Vanochtend om 09.30 uur opgestaan, ik hoorde Pam onder de douche staan, keek op de wekker en ik moet mezelf dan echt dwingen mijn nest uit te komen, anders lig ik om 14.00 uur nog te knorren.
Vandaag een lekkere huishoudelijke aanklooi dag gehad met Pam (die tijdens het douchen de hele badkamer heeft doen onderlopen....is nu ook meteen schoon, ha, ha, hoeft dus niet meer gedaan te worden!).
We zijn even boodschappen wezen doen, hapje gegeten (goh, doe je nog iets anders dan eten..;).?) en toen op het balkon een bakkie pleur zitten drinken.
Die papgaaien die hier in de boom zitten (en die ik dus met heel veel moeite met de telelens op de gevoelige plaat heb geprobeerd te krijgen) blijken dus gewoon hand-tam.....deuh...zodra ze Pam op het balkon zagen verschijnen kwamen ze aanvliegen, ha, ha, en gingen naast ons op de grond zitten!
Simon is gewoon wezen werken vandaag (die is niet wijs!) Rond 18.00 uur zijn we naar de pub gelopen en daar hebben we met zijn 3-tjes gegeten (jawel....)
Net terug, ben mijn koffer op wieltjes aan het inpakken en het past er allemaal wel zo'n beetje in.
Morgen moet ik om 12.30 uur op Central staan voor de bus naar Coffs, waar ik dus morgenavond om 23.30 uur aan zal komen, ben heel benieuwd! Spannend hoor, nu de reis echt gaat beginnen!
Nou, jullie lezen het, git nog steeds goei en jullie horen van me zodra ik in Coffs ben!
Liefs, Manon! XXXX

• 24 September 2008 - 11:12

Eve:

ha Manonna,

klinkt weer allemaal geweldig! (ik liep en beetje achter!!!)
    Nu gaat het echte werk beginnen, spannend! Heel veel plezier!

x de geerkampjes

• 24 September 2008 - 11:45

Jeske:

Hi Wiefke,

Lekker eten (en veel en vaak) is toch wel één van de belangrijkste dingen op vakantie...dus neem het er maar lekker van! Papegaaien in de boom is beter dan die tjilpende schijtlijsters hier ;-P
    Je vermaakt je wel zo te lezen....ben benieuwd naar de avonturen in Coffs!

Dikke kus Jeske

• 24 September 2008 - 14:25

Geraldine:

Hey meissie
    Super goed, nu kun je lekker uitgerust op weg gaan. Ben benieuwd hoe het daar is. Jammer dat het weer wat minder was maar ja je hebt nog een lange tijd te gaan dus 1 dagje kan ook wel toch. Je hebt een aardige reis voor de boeg zo te zien. Geniet van alles en we horen je weer als je daar bent. Veel plezier!! Dikke kus en groetjes vanuit een erg nat Mallorca!

• 24 September 2008 - 20:58

Kierayn En Ik:

hoi hoi...

Have fun met duiken.. en ik probeer dit weekend wel bij mama te bellen samen met Kierayn want die heeft denk ik wel het een en ander te vertellen...

Talk to you soon...

Love you!

• 24 September 2008 - 23:44

Manon:

San, je maakt me helemaal nieuwsgierig! Dan hoor iik jullie dit weekend! Liefs, ikke XXX Love u 2

• 25 September 2008 - 07:27

Nancy:

Hey Manon lekker wijfie!!

Heb de link van nicole en ruud gekregen! Wat super om dit allemaal te lezen en wat leuk dat je het zoo naar je zin hebt..Hoop dat we nog heeel veel leuke verhalen te lezen krijgen!! heel veel plezier nog met het verdere avontuur!!!!

Groetjes kus nance