CERTIFIED PADI OPEN WATER SCUBA DIVER!!! YEAH!! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu CERTIFIED PADI OPEN WATER SCUBA DIVER!!! YEAH!! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

CERTIFIED PADI OPEN WATER SCUBA DIVER!!! YEAH!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

03 Oktober 2008 | Australië, Coffs Harbour

Nou de aanhef mag duidelijk zijn beste dames, heren, jongens en meisjes:
Ik heb hem in de pocket hoor! Ik ben vanaf vandaag een officiele Open Water Scuba Diver 8)
Ben helemaal trots op mezelf!
Vanochtend heel vroeg bij de duikschool aangekomen, kregen we groen licht om de grote watermassa met zijn golven te trotseren!
De 1e duik ging prima, nog wat laatste vereiste skills doorgenomen en na een tussenstop van een uur op de boot weer het water ingegaan voor een relaxde duik!!!!
Ben zo blij, ben zo blij, ben zo blij :) :) :)
Die pakken ze me nu dus de rest van mijn leven niet meer af!
Jullie hebben goed geduimd voor me, thankx 4 that!
Ik heb maar even de tijd, ben mijn koffer aan het pakken voor mijn volgende trip: om 16.45 uur vertrekt mijn bus naar Brisbane, morgen zie ik papa, kei-leuk!
Ik slaap 2 nachten in een hostel en daarna kan ik bij papa terecht (dat was nog niet helemaal zeker, maar hij belde net op dat het kon, hartstikke gezellig!)
Dus...beste kijkbuiskinderen, ik ga nu dus naar Brisbane, daar blijf ik een paar dagen en dan ga ik verder de Oostkust naar boven verkennen en uiteraard een aantal duiken doen!!! Helemaal kicken!
Ik hou jullie op de hoogte, lots of love from Down Under! XXXXX Manon

• 03 Oktober 2008 - 06:55

Anette:

kei gaaf en goei,.... gefeliciteerd !!! Heb vandaag een sollicitatiegesprek voor een andere functie,... hou je op de hoogte !! Morgen zie je na 8 jaar je vader weer,.. kicken !! Ben benieuwd,... geniet van de eerste momenten met elkaar en natuurlijk alle tijd verder die jullie samen hebben. Nou poppetje, ik lees wel weer over de trip van je leven, volgens mij overtreft deze reis vele voorgaande reizen,.... Je mails zijn steeds erg opbeurend,.... dikke XXXXXXXXX

• 03 Oktober 2008 - 07:18

Anja:

Gefeliciteerd!! XXX
    Goeie reis naar Brisbane en veel plezier daar met paps.
    Anja

• 03 Oktober 2008 - 07:46

Lies:

Gefeliciteerd lieverd, en ik wens je een goede reis.
    Have fun and take care,
    dikke zoen en knuffel van mama

• 03 Oktober 2008 - 07:47

Suuske:

Hi Lieve Manonnie,

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Geweldig dat je je PADI hebt!
    En wat klinkt het allemaal geweldig daar!! Schildpadden, walvissen, roggen het kan niet op...
    Heel veel plezier bij je papsje en we lezen je snel weer!!

Superdikke XXX Suus

• 03 Oktober 2008 - 07:52

Annemieke:

Hee, keigoed hoor! We kunnen je alleen niet bijhouden met al die berichten ;-) Veel plezier in Brisbane!
    X
    Annemieke (ook namens Gert natuurlijk hihi)

• 03 Oktober 2008 - 08:04

Nicole:

Hey Manon,

Gefeliciteerd met je Padi, super goed van je.
    Heel veel plezier in Brisbane en met je papa!!

Dikke knuffel xxx

• 03 Oktober 2008 - 09:05

Opa En Oma:

geweldig manon, we zijn trots op jou. dat het nog gelukt is. goed hoor, liefs en kusjes van ons en gemes !!!!! xxxxx

• 03 Oktober 2008 - 13:07

Jeske:

Joehoe! Die is binnen meid! Fijn zeg...die onderwaterwereld gaat voor je open!
    Spannend hoor morgen naar je paps toe!
    Veel plezier!

Dikke kus Jeske

• 03 Oktober 2008 - 17:07

Eve:

Gefeliciteerd!!! Echt geweldig!
    Heel veel plezier bij je paps, volgens mij laat je hem niet meer los! Geniet er van!

xxx

• 03 Oktober 2008 - 18:40

Aris En Betty:

Gefeliciteerd met je brevet en veel plezier bij je vader het is in nederland verschrikkelijk weer veel regen met harde wind .
    Groetjes aris en betty