Jetlag....... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Jetlag....... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Jetlag.......

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Januari 2007 | Indonesië, Sanur

Hajo!

Allereerst wat huishoudelijke mededelingen;
De hotmail werkt niet, dus als jullie berichtjes hebben gestuurd: ik blijf het proberen, maar....ach Bali.
Dan: Marcel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

Gisteravond op de brommer gestapt en met zijn viertjes (Herman, Anna, een huisvriend en ik) naar een restaurantje gereden.
Daar een pizzaatje genomen (ja, ja, ik weet het; ik zit in Bali...)
Na het eten lekker gaan cruisen op de brommer door allerlei straatjes, beetje sightseeing, zo grappig: Herman kent hier de weg inmiddels op zijn duimpje.
23.00 uur thuis en na een uurtje mijn bed ingedoken.
Om 05.00 uur weer wakker en tot half twaalf liggen luimen, echt zwaar irritant hoor die jet-lag, bah, bah. Ik had echt van die kikker-ogen toen ik opstond....charming....
Toen zijn Herman en ik gaan lunchen in Sanur (lekker soto gegeten in zo'n eettentje langs de weg).
Ook heb ik een kijkje genomen in het atelier waar de kleding wordt gemaakt (Herman's werk) leuk om te zien waar hij nu mee bezig is.
Hup, weer op de brommerd gestapt (mijn rug verbrand..uiteraard, ha, ha) Toen weer richting Legian gereden (daar woont Herman) en onderweg een kakkatoe gekocht!
Herman heeft een stuk of 20 vogeltjes in kooien hangen, maar een kakkatoe had hij nog niet!
We hebben hem Tinus Tussengas genoemd (met dank aan ome Ron ;).
Tinus in een geimproviseerd kooitje gedaan,doek eromheen en op de brommerd naar huis.
Tinus voelt zich inmiddels helemaal thuis, hij lult tegen zichzlf in de spiegel en vind het zalig om te kroelen, kei-leuk!
Vervolgens weer de zee ingedoken, alleen is het geen rustig duikje dat je hier neemt: echt woeste golven!
Per jaar komen hier ook een man of 50 a 60 om in de zee (voornamelijk overmoedige toeristen).
Ik kiek wel uut heur! Ha ha, echt gaaf! Ben blij dat mijn bikini strak zit (net een rollade, laat ik maar eerlijk zijn) maar ik raak hem niet kwijt in de zee, ha, ha!
En als je dan die zon onder ziet gaan, supermooi!
Anna had lekker gekookt, dus nu zit ik uit te buiken en even te schrijven, Herman ligt te snurken op de bank en Anna is met Tinus aan de gang.
Morgen gaan we naar Tanah Lot, ik ben daar 3 jaar geleden ook geweest: het is een tempel gebouwd op een rots die boven de zee uitsteekt.
Met eb kun je er bij komen (je kunt niet in de tempel komen, mogen alleen monniken komen) en met vloed is het echt zo'n sprookjesaangezicht.
Bussen met touristen komen hier foto's maken als de zon onder gaat, erg mooi.
Vanavond gaan we, als het goed is, nog even stappen, bandje kijken, biertje drinken etc.
Nou, jullie lezen het: ik heb het hier wel naar mijn zin!
We gaan volgende week een paar dagen naar het noorden van Bali: snorkelen (hopelijk met de dolfijnen!) ik heb een onderwatercamera gekocht, dus....
Maar zover is het nog lange niet, nog lange niet!
Jullie horen van mij, toedels! XXX Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 56437

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: