Happy B-day 2 me! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Happy B-day 2 me! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Happy B-day 2 me!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Februari 2007 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal!

Hartstikke bedankt voor al jullie sms-jes en berichtjes op deze site!
Ja, ja, 30 jaar alweer.....op naar de volgende 30 jaar!
Vannacht om 24.00 uur kwam er een chocoladetaart tevoorschijn in huize Van Wamel, met daarop Happy Birthday Manon, kei-lief!
Ik heb vandaag een hele relaxte dag gehad.
's Middags wezen zwemmen met Herman in de zee, toen met de brommerd naar Tanah Lot gereden, erg mooi de weg erheen: door rijstvelden etc.prachtige kleuren groen!
Daar gezeten tot de zon onder ging (zie foto's als ik thuis ben) en toen weer naar Kuta.
We waren nog geen minuut onderweg of de regen barstte los! En dan heb ik het over regen-regen van heb-ik-jou-daar!
Zeik- maar dan ook zeik-en-zeik-nat kwamen we in Kuta aan, ha, ha, ha.
We hadden honger en zijn gewoon al druppelend een restaurantje ingegaan (ja, hier is zo'n regenbui met 25 graden een heel ander verhaal dan in het kikkerlandje, erg lekker hoor!)
Daar hebben Herman en ik de meest rare combinaties aan gerechtjes besteld (loempia's, tosti, noodles, garnalencocktail, garlicbread....ha, ha, lekker!).
Anna had echt zoiets van: Wat is dit?!
Nou, lekker smikkelen!
Nu zijn we weer thuis en de regen is weer in al zijn hevigheid losgebarsten, zalig!
Morgen gaan we naar Dreamland, schijnt een supermooie plek te zijn aan zee.
Daar overnachten we in van die bamboe-hutjes, ben heel benieuwd, schijnt uniek te zijn, kom maar op!
Ik ga zo lekker een boekie lezen (thankx Deertje voor het boek: leest zaaalig weg!)
Jullie horen van de week weer van mij.
Toedels! XXXXX Manon.

  • 02 Februari 2007 - 15:19

    Annemieke & Gert-Jan:

    Hartstikke leuk Manon dat je het zo naar je zin hebt.
    Ook van ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

  • 02 Februari 2007 - 15:47

    Niki En Corine:

    Selamat Ulang Tahun!

  • 02 Februari 2007 - 16:01

    Jeske:

    Hi Manonneke!

    Nog van harte gefeliciteerd! Zie nu pas je berichtjes...maar beter laat dan nooit!
    Ik vroeg me al af waar je verhalen bleven...af en toe wat technische storingen horen erbij! Maar eh..het kwijl loopt me al weer in de mond...zee zwemmen, rug verbrand, lekker eten ggrrrr! Maar zo te lezen vermaak je weer prima...mooi zo! Wij komen onze dagen hier ook wel door...the usual stuff! Veel plezier!

    Dikke kus Jeske

  • 02 Februari 2007 - 17:57

    Pejo:

    Hoi Manon.
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Goed om te horen dat het lekker gaat.
    Klingt goed, Dreamland!
    Kus

  • 02 Februari 2007 - 18:21

    Me & The Little Man:

    Happy birthday to you.. Happy birthday to you..
    Happy birthday,
    Happy birthday,
    Happy birthday tooooo

    YOU!!!!!

    Hele dikke knuffel!

  • 02 Februari 2007 - 19:43

    Bart En Suus:

    lang zal ze leven....hartelijk gefeliciteerd...én nog veel plezier daar hè!!!!!

  • 02 Februari 2007 - 20:13

    Trees:

    hallo manon alsnog gefeliciteerd met je verjaardag namens ons allen en nog een fijne vakantie

  • 02 Februari 2007 - 20:30

    Aris En Betty:

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag we hopen dat je een geweldig leuke vakantie krijgt je hebt in ieder geval mooi weer vandaag was het hier weer erg koud voor ons nog 3 weken we zijn aan het aftellen Woensdag hebben we de laatste injecties gehad, dus we zijn er klaar voor. We houden contact en nog veel plezier in het mooie Bali. xxx Aris en Betty.

  • 02 Februari 2007 - 21:40

    Anja:

    Heeeee Babe!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik had je ook een sms-je gestuurd vandaag, maar ik weet niet of die aankomen. En ik bedacht me dat ik eigenlijk gisteren al had moeten mailen of sms-en want je loopt natuurlijk een paar uurtjes voor...:-)
    Op het moment dat ik dit typ is het vrijdagavond en ga ik bijna naar bed en is het bij jou zaterdag en sta je weer bijna op...:-))
    Hartstikke goed om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je na wat opstartproblemen (vorige email :-))) het helemaal naar je zin hebt!! Kijk met spanning uit naar je volgende berichten!
    Dikke kus,
    Anja


  • 02 Februari 2007 - 21:41

    Anja:

    En o ja....welkom bij de dertigers club!!
    :-))

  • 03 Februari 2007 - 09:07

    Eve:

    Zo te horen heb je een heerlijke verjaardag gehad! Goezzo!! Het klinkt allemaal geweldig, zelfs de regen!! Geniet er nog maar lekker van! Groetjes uit Holland xxx

  • 03 Februari 2007 - 16:45

    Geraldine En Marcel:

    He meissie!!
    Gelukkig wat nieuws van je heb vandaaag pas mail gecheckt dus vandaar, heb je ons smsje gehad voor je verjaardag? We zijn blij dat je het naar je zzin hebt en dat herman je de binnenlanden vanaf de brommer laat zien, is toch weer wat anders he! Hoop dat jullie nog heel veel plezier hebben samen daar. de groetjes aan herman en anna en we horen snel weer van je dikke kus van ons.

  • 04 Februari 2007 - 13:38

    Pammie:

    He manon...nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Februari 2007 - 13:57

    Winston:

    Ja lekker ding,

    Nu ga je echt naar de 40 toe. Je weet wie dit zegt.

    Van harte en maak er wat leuks van. Kus Uit Amsterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 56427

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: