Weer een paar honderd dollar lichter! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Weer een paar honderd dollar lichter! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Weer een paar honderd dollar lichter!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Oktober 2008 | Australië, Hervey Bay

Hallo allemaal,

Even een update voor mijn komende plannen:

Vanavond (15-10-08 ) vertrek ik om 20.30 uur met de nachtbus naar Airlie Beach, daar blijf ik 4 nachten slapen, tijdens mijn verblijf aldaar ga ik een dagtocht naar de Whitsunday Islands maken en ga snorkelen (is inmiddels ook al geboekt en betaald).
Dan vertrek ik op maandag 20-10-08 om 9.10 uur uit Airlie Beach met de bus naar Cairns, waar ik
's avonds om 20.30 uur aan zal komen, daar slaap ik 3 nachten (in die tijd moet ik op zoek gaan naar een vliegticket naar Darwin, nou 3 dagen lijkt me genoeg tijd om er een te vinden ;) )
Ook wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn om een middag te gaan duiken op het Great Barier Reef.
Vervolgens slaap ik 2 nachten in Cape Tribulation (midden in het regenwoud!) voor een 2-daagse tour door het regenwoud, het strand, een krokodillen cruise, een nachtwandeling etc. inbegrepen: kei-leuk! Dan kom ik zaterdag 25-10-08 weer terug in Cairns waar ik nog 1 nachtje slaap.
Ik probeer een vliegticket te krijgen naar Darwin op zondag 26-10-08, maar mocht het goedkoper zijn om maandag 27-10-08 het vliegtuig in te stappen doen we dat natuurlijk gewoon op maandag.
Als ik in Darwin ben moet ik aldaar de trip door de Outback gaan regelen, maar dat zien we daar wel weer, eerst deze oostkust afmaken.
Nou, dat zijn de plannen dus voor de komende tijd!
XXXXXX Manon

• 15 Oktober 2008 - 07:02

Anette:

He lief,

hier alles com sie com sa,.... Winston zijn peettante is overleden en zijn andere tante ligt heel slecht (aflopende zaak),...maar,..... ik heb een nieuwe JOB,...kan straks de man gaan onderhouden,..haha. Echt niet hoor!!! Hij blijft maar mooi werken. Ga 1 december starten. Heb er zin in. Vertel er wel over als je terug bent. Verder,...regen, zon, regen, echt hollands weer. Nou pop, geniet, blijf bloggen, dan maak je van mijn dag ook een feestje. XXXXXXXXXje

• 15 Oktober 2008 - 07:57

Winston:

Lekker ding,

Als jij terug bent dan kom jij maar wat DOLLARS verdienen bij ons voor je volgende trip hahahahaha. Poppetje het is alweer bijna een jaar geleden dat jij onze foto's hebt gemaakt. Mop geniet er van maar kijk wel uit wij willen nog heel lang van je genieten. xxxxxxx

• 15 Oktober 2008 - 14:58

Soefie:

hai moppie. ik las da alles goe gaat da down under, en da je een druk weekje heb goeie dag, vliege da naar toe. da slape,jungle,krokodillen haha eg kei blits!!! stiekem benk tog een bietje jaloers haha. nee hoor leiverd geniet er lekker van, want da heb jij verdient, en da he hard vo gewerkt. manolo doe rustig aan pas op goed jezelf en tot snel. groetjes soef

• 16 Oktober 2008 - 11:58

Eve:

Nou, nou, jij hebt het druk! Klinkt allemaal weer geweldig! Heel veel plezier en geniet er van!

xxxxxxxxxxx