Morgen vertrek ik weer...!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu Morgen vertrek ik weer...!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Manon Vanderschaeghe - WaarBenJij.nu

Morgen vertrek ik weer...!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

10 Oktober 2008 | Australië, Brisbane

Hello everybody,

Hier ikke weer!
Zit nog steeds met papa en Yvonne bij Trish in huis, zalig!
Dit is natuurlijk helemaal tof, andere backpackers komen alleen maar op de toeristische plekken van dit land en ik zit midden in het Aussie-leven!
Papa moet gewoon werken, maar is s'avonds rond 18.30-19.00 uur thuis en zitten we lekker te klessebessen, biertje erbij, lekker chillen.
Ik heb mijn volgende trip alweer gepland staan, morgenmiddag (zaterdag 11-10) vertrek ik met de bus van Brisbane naar Hervey Bay, de reis is al geboekt en het hostel is al gereserveerd, dus mijn volgende avontuur zit er weer aan te komen! Ik moet ook echt verder nou, want ik zit al te lang hier aan de oostkust en er is nog zoooveel te zien hier, ha, ha, ha. Time to move on!
In Hervey Bay ga ik naar Fraser Island, het grootste zand-eiland ter wereld. Daar ga ik een dagtour pakken, waarmee ik een heel groot stuk van het eiland te zien krijg. Je kunt ook een 3-dagen / 2-nachten tour boeken, maar ik zie het niet zo zitten om in een slaapzak in een tentje te liggen, onder de zandvlooien en dingo's die je aanvallen, ha, ha, is wel avontuurlijk, maar.....nu even niet!
Denk dat ik een dag of 4 daar blijf en dan doorga naar Airlie Beach voor een zeiltrip naar de Whitsunday Islands, maar dat houden jullie allemaal tegoed van me! ;)
Ik ga nu ook met een geruster hart weg uit Brisbane, wetende dat papa straks in Londen zit voor een tijdje, dus het is morgen geen 'vaarwel', nee het is een 'tot snel' en dat geeft het zieltje rust.
Fijn.
Ik heb verder weinig te vertellen, want ik heb alleen maar bij Trish thuis gezeten, lekker pootjebaden in het zwembad, boekje lezen op de veranda, eten, relaxen en that's it, dus niks spannends.
Ik zit nu (08.58 AM) in het centrum van Brisbane, Yvonne en ik zijn net met Trish meegereden naar het treinstation, we gaan hier even wat boodschappen doen, internetten etc.
Maar daar gaat vanaf morgen dus weer verandering in komen!
Jullie horen mij snel, liefs, Manon.

  • 10 Oktober 2008 - 08:32

    Anja:

    Hey babe!
    Goed weer van je te horen! Klinkt allemaal goed die plannen van je. Na een paar relax-dagen weer wat avontuur: veel plezier!
    Zullen we proberen maandag of dinsdag nog even te bellen?
    xxxx Anja

  • 10 Oktober 2008 - 11:39

    Deertje:

    Dag meis,Tjonge jonge wat heb ik veel gemist !!!Ik heb ff wat verhalen ineens gelezen want ik heb een tijd niet achter de p.c gezeten( sjolly).Heb met je meegejankt bij het weerzien van papa.Man O Man ..wat zal het emotioneel zijn geweest! Hoop dat jullie een fijne tijd hebben gehad. En nu vertrek je weer eom ergens anders een nieuw avondtuur te beleven.Super!!
    Ik lees het waneer je aangekomen bent en hoe het daar is.

    Dikke kus van Deer

  • 10 Oktober 2008 - 12:08

    Winston:

    Ik mis je lekker ding.

    Geniet er van en leuk dat jij het gezellig hebt gehad met papa.
    En dat jij naar Londen komt.

    KUssssssssssssssssssssss

  • 10 Oktober 2008 - 18:57

    Soef:

    he manolo,alles paletie? eg leuk jou site!! heb nog genoeg te lezen haha. hiero is alles goed. alleen da KUT werk elke dag ma vo de rest niks te klaage. he tof da je tog nog je pa heb kunne zien. nou ik ga verder drome in jou avonturen word wel een hele lange droom, want jij heb onder hand deze hele aardkloot gezien zoveel avunturen haha. he mop veel plezier met je nieuw avuntuur doe voorzichtig and have fun. groetjes dikke kus soef.

  • 10 Oktober 2008 - 23:14

    Anette:

    Dikke X

  • 11 Oktober 2008 - 14:55

    Bob:

    Zo, Manon, eindelijk een bericht van mij (schaam me diep). Ik heb even een uurtje!! alles moeten lezen maar ben nu weer helemaal bij. Ben zo jaloers op jou. Echt, Australie is zo geweldig. Dus jij hebt even een paar walvissen gezien en je duikbrevet gehaald, erg leuk zeg!!! En nu Frasier Island en daarna Whitsunday Island!!! Zijn echt geweldige eilanden. Als je Whitsunday nog niet geboekt hebt, boek dan bij "Wings". Geen partyboot en geweldig personeel. Deze boot ligt ook erg rustig op het water (althans dat zeiden zei, ik werd kotsmisselijk!!). Bij deze boot duiken ze echt heel veel. Je verblijft dan 2 nachten op de boot. En ik lees dat je eten zeer belangrijk vind (en terecht). Op deze boot wordt je echt (net als bij Oma) helemaal volgegooid met eten. Veel plezier nog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zeg: een goeiendag allemaal! Bij deze dus een site om jullie, kijkbuiskinderen in het kikkerlandje, op de hoogte te houden van mijn avonturen in het verre buitenland. Laat 1 (of 2, of 3..) berichtjes achter op de site, is altijd leuk om ze te lezen als ik aan de andere kant van deze aardkloot zit! Toedels! Liefs, Manon.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 56202

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 26 Februari 2017

Colombia

11 Oktober 2013 - 04 November 2013

Ecuador!!

11 Oktober 2012 - 18 Oktober 2012

Raiders of the Lost Ark 2012

11 November 2011 - 04 December 2011

NEPAL! 2011

09 Januari 2010 - 01 Februari 2010

Zuid-Amerika: here we come...again! 2010

12 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Weekendje Berlijn 2009

16 September 2008 - 03 December 2008

Oz on my own 2008

19 September 2007 - 10 Oktober 2007

Chili / Bolivia en Paaseiland!! 2007

11 Februari 2007 - 13 Februari 2007

Hong Kong 2007

28 Januari 2007 - 10 Februari 2007

Herman's Place 2007

16 September 2006 - 19 September 2006

Istanbul! 2006

21 Mei 2006 - 08 Juni 2006

Thailand en Cambodja!! 2006

29 April 2005 - 17 Mei 2005

Peru 2005

Landen bezocht: